Пн-Пт
10-19
Сб-Нд
10-18
Новинка 2020 року від українського виробника - PRIDE ROCX 8.3. Враховуючи популярність велосипедів Pride Rocx 8.2 і Pride Rocx 8.1, йдучи на попит споживачів, Прайд випустив більш "наворочену" модель своєї популярної лінійки гравійних велосипедів Rocx.
Він зібраний на алюмінієвій рамі і карбонової вилці, у нього відмінні дискові механічні гальма TRP Spyre. І він вже на осях!
Велосипед відмінно їде як по асфальту, так і по грунтах.
Велика кількість бонок на рамі дозволяє використовувати PRIDE ROCX 8.3 для байкпакинга. Поставивши велобагажник і навішавши сумки на раму, ви можете спокійно відправлятися в подорож.
Рама ROCX 8.3 зроблений зі сплаву алюмінію 6061Т. Труби рами зроблені із застосуванням технологій баттинг і гидроформинг.
За рахунок батінгу труби мають змінну товщину стінок. Так, вона тоншає по мірі віддалення від зварних швів, оскільки навантаження припадають в основному на ці місця, залишаючи інші менш завантаженими. Тому за рахунок батінгу вдається заощадити заповітні грами, не втрачаючи міцності.
Гидроформинг забезпечує створення труб зі складним профілем. Профіль труб прораховується так, щоб дати велосипеду максимальну торсіонну жорсткість і міцність, при цьому зберігши баланс з низькою вагою. Забезпечуючи велосипеду високу торсіонну жорсткість ми отримуємо швидкий і накатистый байк. З'єднувальні шви труб рами заполированы, що створює ефект їх відсутності і рама виглядає акуратніше.
Вилка на велосипеді встановлена жорстка і виконана з дуже міцного і одночасно легкого матеріалу – карбону. Закріплена вилка в рамі під кутом в 71,5 град, що дає хорошу керованість і стійкість.
Колеса 28" зібрані з подвійних алюмінієвих ободів і втулок на промислових підшипниках. Подвійні обода дають хорошу стійкість до появи вісімок. Також вони дозволяють встановлювати безкамерні шини.
Промислові підшипники у втулках дадуть вам хороший накат.
Фіксуються колеса до рами за допомогою осей. Це більш надійний і жорсткий тип кріплення, ніж стандартний ексцентрик.
Покришки Kenda Kick Back розміром 700x40c має направлений протектор, що забезпечує хороше зчеплення на твердому покритті і малий опір коченню.
Велосипед має 20 передач, які утворює система шатунів Prowheel RPL з двома зірками і касета Shimano HG50 на 10 зірок.
Дуалконтроли Sram Apex працюють в парі з заднім перемикач SRAM X5 і переднім Shimano Altus M2000.
Гальмування велосипеда забезпечується за рахунок дискових механічних гальм TRP Spyre. Це топова механіка, яка має відмінну потужність та модуляцію. Ефективність гальмівної системи порівнянна з гідравлікою, однак TRP Spyre не страшні ні морози, ні спека. А за рахунок високій ремонтопридатності «на колінках», вони кращий вибір для турингов.
Якщо ви хочете універсальний і недорогий велосипед, який був би швидкий на асфальті, при цьому не обмежувався тільки їм, то PRIDE ROCX 8.3 повністю задовольнить ваші запити. Будучи грэвелом, цей байк хороший і в комьютинге, і для спорту, і для туризму.
Характеристики:
Рама: PRIDE алюміній 6061Т, 700с
Вилка: PRIDE карбон, жорстка
Шатуни: Prowheel RPL, S\M=170, L\XL 175мм, 34/46Т, алюміній, порожниста вісь
Ручки перемикання (манетки): Sram Apex, 2x10 ск.
Передній перемикач: Shimano Altus M2000
Задній перемикач: Sram X5
Касета: Shimano HG50, 11-36, 10ск
Гальма: TRP Spyre, дискові механічні
Ободи: Алюмінієві, подвійні, під бескамерку, 21мм
Втулки: Pride, алюміній, промподшипник, 32сп, осі 12x100 передня і 12х142мм задня.
Покришки: Kenda Kick Back 700x40c
Кермо: PRIDE, 31,8, шириною S=400, M= 420, L\XL= 440мм, компакт, баттинг, алюміній
Винос: PRIDE, S= 60мм, M= 75мм, L\XL= 90мм, алюміній
Підсідельна труба: 31,6х350мм, алюміній